• Naslovnica
  • O nama
    • – Delux povijest i djelatnost
    • – Delux showroom
  • Proizvodi
  • Katalozi
  • Novosti
  • Kontakt
  • Zastori HR
    • Prijava
    • Registracija
    • Zatraži novu lozinku

REKLAMACIJA

 

Nudimo 2-godišnju garanciju na sve proizvode počevši od dana preuzimanja/montiranja artikla.

  • Da li je vaš proizvod neispravan?
  • Vaša narudžba je nekompletna?
  • Da li je narudžba oštećena prilikom prijevoza, montaže?
  • Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?

– obratite se bilo kojoj DELUX prodavaonici te ponesite račun/broj ponude kao dokaz kupovine.

Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na delux@delux.ba te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe/ponude

(te prodavaonicu ako ste tamo kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.

Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom roku od trenutka kada utvrdite oštećenje.

Ako DELUX odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.

Delux d.o.o. Grude, Otok bb, 88340 Grude, Bosna i Hercegovina, Europe
Telefon: ++387 (0) 39 661-811, 661-911
Telefax: ++387 (0) 39 661-912
Web adresa: www.delux.ba
Načini plaćanja
Polica Privatnosti
Uvjeti kupovine
Reklamacija

COPYRIGHT © DELUX D.O.O. GRUDE, Sva prava pridržana - Polica Privatnosti