Nudimo 2-godišnju garanciju na sve proizvode počevši od dana preuzimanja/montiranja artikla.
Da li je vaš proizvod neispravan?
Vaša narudžba je nekompletna?
Da li je narudžba oštećena prilikom prijevoza, montaže?
Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom artikala?
– obratite se bilo kojoj DELUX prodavaonici te ponesite račun/broj ponude kao dokaz kupovine.
Također, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na delux@delux.ba te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj narudžbe/ponude
(te prodavaonicu ako ste tamo kupili artikl) da bismo brže obradili vaš prigovor.
Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom roku od trenutka kada utvrdite oštećenje.
Ako DELUX odobri reklamaciju, pokrit ćemo sve troškove u vezi s narudžbom ili vam ponuditi zamjenski proizvod.